Teken en Lyme

Beste Vrijwilligers coördinatoren,

Op woensdagavond 5 april wordt er een informatie avond over teken en Lyme gegeven voor vrijwilligers die in de natuur werken. Deze avond vindt plaats in het Buitencentrum Schoorlse duinen te Schoorl.
Op deze avond geeft een deskundige uitleg over de leefwijze van de teek en de preventiemaatregelen tegen de besmetting van Lyme.
Deze informatie avond kan nu geboekt worden op onze website en komende week ook op de website van de groene academie.
Na de zomervakantie zal in het zuiden van de provincie ook zo’n avond georganiseerd worden.

Voor de andere cursussen dit voorjaar zijn er nog plekken vrij, kijk op de lijst met welke cursussen jullie nog mee kunnen doen!

Met vriendelijke groet,
Annika Langeveld

Medewerker vrijwilligersondersteuning
Team Betrekken bij Groen
maandag, woensdag, donderdag en vrijdag.
088-0064482 – 06-33333220
a.langeveld@landschapnoordholland.nl