Fietspad langs Haansloot

Hallo allemaal,

Zoals jullie weten is de gemeente Zaanstad voornemens een fietspad aan te leggen langs de Haansloot te Krommenie.

Onlangs zijn er vorderingen gemaakt met Provinciale Staten van Noord-Holland. Deze is akkoord gegaan met het voorontwerpbestemmingsplan “ Nieuwe fietspad langs de Haansloot Krommenie”.

Er zijn wel een aantal opmerkingen gemaakt door de Provincie hoe het anders of beter kan.
Het bestuur heeft bij de Provincie geïnformeerd over de status van het voorontwerp.
Wij kunnen echter niet eerder reageren dan dat er een definitief plan ligt dat ter goedkeuring aangeboden wordt. Op dit plan kan een zienswijze (verbetering c.q. verandering) ingediend worden.

Wij hebben natuurlijk ook met de gemeente Zaanstad gesproken hoe nu verder. Hier zijn wij niet veel verder gekomen dan wat de provincie heeft gezegd.

Wij hebben gemeente Zaanstad gevraagd om een goede communicatie met ons te onderhouden.
Dit verloopt momenteel niet naar onze wens.

Hopende u voldoende geïnformeerd te hebben aangaande het fietspad.

Met vriendelijke groet,

Bestuur Stichting Krommenieër Woudpolder